සූස්තිය
රෝල් කරපු ජීවිතේ හෙමි හෙමින් අදින්නට ...

හඳට මල පැනල..



කව්ද යකෝ කිව්වෙ
මම ගෑනියෙක් කියල..
දයාවතී
කරුනාවතී..
මම..
හඳවතී..
කව්ද බං මේ බොරු ගොතන්නෙ..
සඳ හොරෙන් හොරෙන් හොරෙන් බලා..
යකෝ තුන් පාරක්ම හොරෙන් බලන්න
මට අන්ද කයිප්පුද..
කව්ද මේව ලියන්නෙ..
මම හොරෙන් කුටියට රින්ගුවලු..
උන්ගෙ පෙම් කතා අහන් ඉදියලු..
එකෙක් කියනව මම කන්ද කපා නග්ගලු..
ඒ බන් මම බුල් ඩෝසරයක්ද..
අඳුර ඉ රුවලු..
ගැනිගෙ ඇඟිල්ල කැපිල
සරම ඉරා ගන්න බැරි උන මම
කොහොමද හරක් පැටියො
අච්චර ලොකු අඳුර ඉරන්නෙ..
උඹල පොඩි කාලෙ මාමෙ මාමෙ ගගා
අම්මටත් වඩිය මගෙන් කිරි ඉල්ලුවෙ..
යකො මුං ඇටෙන් පොත්තෙන් ආපු ගමන්
මේ එල කොල්ලෙක් වගෙ ඉන්න මම
සඳවතී..
යන්තං ඩිංඟක් මාසෙකට පාරක්
පොඩි චේන්ජ් එකකට
රව්මක් ගැහුවම
සඳ හැන්ගිලලු
අයි යකෝ හැන්ගෙන්නෙ මම අහවල් වරදක් කරලද..
ඊ ලඟ ආත්මෙවත්
කවියො නැති
ලව් කරන ඇව්න් නැති මන්දාකිනියක
ඉපදෙන්න ඕන..

Blog Archive

Followers

Powered by Blogger.